چاپ سالنامه اختصاصی برای آژانس خدمات مسافرتی

آزانس خدمات مسافرتی

چاپ سالنامه اختصاصی آژانس خدمات مسافرتی را بهتر است قبل از شروع سال جدید در برنامه خود قرار دهید. چاپ سالنامه یکی از رایج ترین و پرکاربردترین نوع تبلیغات است که بسیار مقرون به صرفه هم می باشد.

سررسید ها را می توانید به عنوان هدیه فردی هم برای دیگران خریداری نماید. چاپ سالنامه با طراحی لوگو و برند شما می تواند یک بازاریابی بسیار عالی برای شما باشد.

کسب و کارهای بزرگ معمولا در روزهای پایانی سال اقدام به سفارش تعداد زیادی سالنامه می کنند تا بتوانند با این هدایای تبلیغاتی بازاریابی خوبی انجام دهند معمولا با چاپ لوگو و برند خود بر روی این سالنامه ها آن ها را اختصاصی می کنند.

چاپ سالنامه اختصاصی آژانس خدمات مسافرتی

سررسید ها دارای انواع مختلفی هستند که شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه و نوع کسب و کار خود یک سالنامه مناسب انتخاب کنید. استفاده از طرح های مانند طلاکوب و نقره کوب در سالنامه ها می تواند باعث شود که برند شما به خوبی به نمایش گذاشته شود.

سررسید وزیری یکی از انواع سررسید ها است که در سایز 17 در 24 تولید و طراحی می شود و برای یادداشت های روزانه بسیار مناسب می باشد. این نوع از سالنامه ها بسیار پرطرفدار است و فضای مناسب برای نوشتن را دارا است. جلد سالنامه وزیری را می توان در طرح های کتان، لوکس، چرم  و…. انتخاب کرد.

سررسید های اروپایی یکی دیگر از انواع سررسید ها است که در ابعاد  14 در 22 سانتی متر طراحی می شود . این سررسید یک هدیه بسیار مناسب برای مشتریان به حساب می آید. این نمونه از سالنامه را می توانید با کیفیت و قیمت متفاوت طراحی و تولید کرد.

همچنین بخوانید :  ویژگی ها و تفاوت های چاپ دیجیتال و چاپ افست کتاب

سالنامه رقعی یکی دیگر از انواع سالنامه ها است که در ابعاد 14 در 21 طراحی می شود در صورتی که می خواهید یک سالنامه سبک و قابل حمل داشته باشید این نوع سالنامه یک گزینه بسیار مناسب به حساب می آید.

سالنامه ارگانایزر این نوع از سررسید به سررسید مدیران معروف است به این علت که بسیار شکیل و گران قیمت است. این نوع از سالنامه چرمی و قفل دار است که نمایی بسیار شیک و عالی دارد. این نوع از سررسید نسبت بقیه سررسید ها قیمت بالاتری دارد.

چرا باید از سالنامه برای تبلیغات آژانس خدمات مسافرتی استفاده کرد؟

یکی از تاثیرگذارترین هدیه های تبلیغاتی سالنامه است که اکثر افراد از ان برای نوشتن کارهای روزانه استفاده می کنند. این هدایای تبلیغاتی برای انگیزه دادن به کارمندان و مشتریان استفاده می شود که می توان گفت تاثیرات مثبت زیاد هم داشته است چون باعث جلب توجه مشتریان به برند شما می شود.

اگر هدایای تبلیغاتی شما ماندگاری بیشتری داشته باشد بیشتر  در یاد مشتری شما باقی می ماند که این خود برندسازی برای شما می باشد. دادن این هدایا به مشتریان و کارمندان باعث حس وفاداری آن ها به شما می شود.

سالنامه ها از هدایای تبلیغاتی موثر است که با پیشرفت تکنولوژی و وجود گوش های جدید بازم بیشتر افراد برای یادداشت های روزانه خود سراغ سالنامه و سررسید می روند. پس شما  با دادن هدایای تبلیغاتی سالنامه باعث می شوید که کسب و کار شما رونق زیادی داشته باشد.  سالنامه ی که با نام و لوگوی برند شما باشد باعث می شود که با هر بار باز کردن سررسید بیینده یاد برند شما و هدیه ی که به آن ها داده اید بیفتد.

همچنین بخوانید :  11 نکته برای طراحی سررسید تبلیغاتی 1402 با بهترین قیمت

جمع بندی

در متن بالا سعی کردیم توضیحات مفید و مختصری درباره چاپ سالنامه آژانس خدمات مسافرتی در اختیار شما قرار دهیم. چنان چه قصد تولید و طراحی این سالنامه ها را دارید می توانید با تیم سیناکو تماس بگیرید و از خدمات این سایت استفاده نماید. با سپردن طراحی و تولید سالنامه به این تیم می توانید با خیال راحت سالنامه خود را تحویل بگیرید. سالنامه یکی از هدایای تبلیغاتی کاربردی است که باعث می شود تا مدتی برند شما در ذهن مشتریان باقی بماند.

مقاله

سالنامه اختصاصیسالنامه رقعیسالنامه وزیری با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =

    Open chat
    سلام
    چطوری میتونم کمکتون کنم؟
    تماس و مشاوره