راهنمای خرید و فروش عمده کاغذ A3

فروش عمده کاغذ A3

کاغذ سایز A3 یکی از محبوب ترین فرمت های کاغذهای سری A است و فروش عمده کاغذ A3 معمولا از طرف شرکت های مهندسی که پروژه های نقشه کشی دارند یا انتشارات که نیاز به چاپ پوستر روی سایزهای بزرگتری از کاغذ تحریر را دارند، متقاضیان زیادی دارید.

اگر شما هم قصد خرید این نوع کاغذ تحریر از مراکز فروش عمده کاغذ A3 را دارید، با ما همراه باشید تا ویژگی‌های اصلی این کاغذ محبوب را در ادامه بررسی ‌کنیم.

 

اندازه کاغذ A3

اندازه کاغذ A3، مانند سایر ابعاد کاغذ تحریر در سال 1975 توسط کنوانسیون بین‌المللی ISO 216 به صورت استاندارد درآمد؛ با ابعادی که آن را به فرمت کاغذی بسیار متنوع تبدیل می‌کند.

A3دو برابر بزرگ‌تر از کاغذ A4 است و ابعاد آن برای استفاده روزمره در پروژه های شخصی و حرفه‌ای عالی است.

 

جنس و گراماژ کاغذ A3

همان‌طور که گفته شد؛ کاغذ A3 در کاربردهای حرفه ای و شخصی، چاپ عکس یا طرح های دیگر مثل نقشه ها، پوستر ها و غیره بسیار محبوب است. بنابراین، باید در حین چاپ وضوح تعریف شده و جزئیات را تا حد قابل قبولی حفظ کند.

برای به دست آمدن نتیجه بهتر توسط پرینتر روی کاغذ A3 حتما باید کاغذی با جنس و گراماژ مناسب را از مراکز فروش عمده کاغذ A3 تهیه کنید. شما همچنین باید اندازه و وضوح تصویر را با ابعاد انتخابی کاغذ خود از پیش تطبیق دهید.

 

کاربرد فروش عمده کاغذ A3

کاغذ سایز A3 به همان اندازه که در بین افراد معمولی محبوب است در بین افراد حرفه ای نیز محبوب است؛ چون که طیف وسیعی از کاربردهای ممکن را دارد. تطبیق پذیری کاغذ A3 آن را به فرمت رایج در صنایع خلاق و هنری از جمله عکاسی تبدیل کرده است. به عنوان مثال نرم افزار محبوب صفحه آرایی InDesign گزینه های بسیار متنوعی را برای خلاقیت های مختلف و مورد نیاز شما در طراحی پوسترهای چاپی و غیره در اندازه های کاغذ A3 ارائه می دهد.

همچنین بخوانید :  خرید و قیمت جعبه های نفیس کادو: چرا برندهای مشهور از این تاکتیک بازاریابی استفاده می کنند؟

این کاغذ همه کاره دارای اندازه‌ای ایده آل برای پوسترهای کوچک، تابلوها، بروشورهای تا شده و منوها است. همچنین اندازه‌ای کاربردی و مفید برای استفاده به‌عنوان ابزار کمک بصری شامل چارت ها، نمودارها و غیره در طول جلسات اداری است.

یکی از مهمترین کاربردهای فروش عمده کاغذ A3 به شرکت های مهندسی عمران و معماری است. این شرکت ها برای چاپ نقشه های ساخت و ساز نیاز به کاغذ های سایز بزرگ دارند تا بتوانند طرح اولیه را به درستی پیاده سازی کنند.

کاغذ A3 به دلیل اندازه نسبتاً بزرگ آن اغلب به صورت فروش عمده کاغذ A3 به بازار ارائه می شود و معمولاً در صنایعی که نیاز به نمودار دارند، از جمله انواع گرایش های مهندسی و علوم مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین در محیط اداری و مدارس، برای انواع ارائه ها و پوستر ها گزینه مناسب و محبوبی هستند و از آنجایی که A3 می تواند برای ایجاد دو صفحه A4 نصف شود، برای انواع جزوات و منوهای رستوران ها نیز مفید و مناسب است.

 

برای استعلام قیمت فروش عمده کاغذ A3 می توانید با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

 

منابع

 

https://www.adobe.com/uk/creativecloud/design/discover/a3-format.html#:~:text=A3%20is%20versatile%20and%20an,the%20A%20range%20in%20mm.

 

مقاله

خرید اینترنتی کاغذ و مقواسفارش آنلاین چاپسفارش کاتالوگ و بروشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 9 =

    Open chat
    سلام
    چطوری میتونم کمکتون کنم؟
    تماس و مشاوره